Skrevet af Nichlas
22:12 12.1.2010
Defoced | |
Jeg synes personligt selv at KMI er en kvalificeret supporter, da han er moden, ansvarsfuld, fuld af erfaring, og ikke mindst en hyggelig chatter. Thumps up for KMI. | |
15:32 24.1.2010 |
Lee | |
Peace: Fordi han selv skrev en ansÞgning til jobbet, og sÄ har Jek valgt ham | |
16:45 20.1.2010 |
Peace | |
Lee : Hvorfor er han sÄ blevet det ? synes bare det er klamt og latterligt ! | |
12:45 20.1.2010 |
Lee | |
Enig med Popot. | |
21:05 19.1.2010 |
Popot - tidligere ansat pć NsExtra | |
Som jeg ser det har Martin intet og bevise. Lige meget hvor meget vrÞvl i lukker ud, sÄ vil det aldrig vÊre hans opgave at bevise ting for JER. MÄske skal han bevise nogen ting overfor Jek pÄ et tidspunkt, men han vil aldrig komme til at skulle bevise noget over for jer . | |
19:26 19.1.2010 |
LĂ„nd | |
hahaa Kom med din logfil martin jeg har sÄ meget pÄ dig og kan selv bevise det | |
11:53 19.1.2010 |
Lee | |
Peace: KMI blev ikke support bare pga. han er Martins bror | |
15:37 18.1.2010 |
Martin - tidligere ansat pć NsExtra | |
du mener det falske billede du har lavet via msn , good job. godt jeg har mine logfiler | |
21:24 17.1.2010 |
LĂ„nd | |
martin du banned min gl bruger uden grund du har ikke beviser, men husk har billed af du inrĂžmmer du har kĂžbt for irl | |
17:25 17.1.2010 |
Fynnebab | |
Middel artikel.. Du vÊlter rundt i gramatikken, specielt nutid og datid. NÄr det er sagt, Netstationen sutter rÞv! Hvem gider sidde pÄ en dÞd "chat" der nu har haft de samme tre "dagens" nyhed i 6 mÄneder, superbrugerne fraligger sig alt ansvar fra alt der har med catten at gÞre, de vil sku bare tjene nogle penge, sÄ mÄ supporterne - Os - gÞrer arbejdet. Sad pÄ netstationen fra 1998 - 2008. R.I.P. | |
19:58 15.1.2010 |
Peace | |
BAre fordi han er th7 bror skal han vÊre supporter ? - Gider i lige ! Ns er dÞdt og bliver aldrig det samme, drop alle de super supportere hvis i vil have ns gjort til et bedre sted. - Det eneste supporterne gÞr er at banne folk for noget de ikke har gjort ogsÄ tage deres ting og bruge dem til konkurrencer ! Det synes jeg personligt er for latterligt - Men det er bare min mening god vind ! | |
12:16 15.1.2010 |
Nicki - Ejer og RedaktĂžr pć NsExtra | |
Ja tillykke til kim, han kan kun gĂžre det bedre end netz. | |
02:27 15.1.2010 |
Martin - tidligere ansat pć NsExtra | |
Pahl, nej det er ikke mig , har intet imod at i siger jeres mening, men som morten siger sÄ skal i holde det i en pÊn tone! | |
22:05 14.1.2010 |
No Naame - tidligere ansat pć NsExtra | |
Glemte helt at sige: Flot artikel popot! | |
16:03 14.1.2010 |
No Naame - tidligere ansat pć NsExtra | |
Min holdning omkring den nye stilling K M I har fÄet er jeg helt tilfreds med. Jeg har ikke oplevet vedkommende ubehagelig at omgÄs pÄ ns, og hÄber at han kan bevise han er den rette til jobbet. Og sÄ passer det godt ind at have en bror som kan vejlede ham | |
16:03 14.1.2010 |
Morten - tidligere ansat pć NsExtra | |
Det er i orden at ytre sin mening, men hold venligst en god tone. | |
14:40 14.1.2010 |
K I M | |
Mange tak Pia | |
09:11 14.1.2010 |
Pihe - tidligere ansat pć NsExtra | |
Tillykke til Kim Dejligt at superbrugerne vĂŠlger en erfaren chatter som supporter. God vind med jobbet | |
23:00 13.1.2010 |
Peter Aka Bio Dome | |
Ja, jeg syntes jo ogsÄ Lasse var den bedste supporter, lige indtil han bannede mig for at vÊre afk. | |
22:53 13.1.2010 |
Muller | |
Martin: Du vrĂžvler meget. Du kan jo ikke bare udtale dig om noget du ikke ved noget om. | |
21:04 13.1.2010 |
K I M | |
Der har ikke vÊret nogle tegn pÄ "Hack" for tiden. SÄ de rygter burde manes ned til jorden igen | |
20:27 13.1.2010 |
Nico Pigo | |
For jeg holder en pĂŠn tone i: | |
20:21 13.1.2010 |
Nico Pigo | |
Hvem af os? | |
20:21 13.1.2010 |
Morten - tidligere ansat pć NsExtra | |
I bedes holde en pĂŠn tone. | |
20:20 13.1.2010 |
Nico Pigo | |
Jeg gÄr da ikke i panik? xD .. jeg spurgte bare! .. men jeg skal da vÊre forberedt pÄ det, hvis det nu skulle ske! | |
19:55 13.1.2010 |
Lee | |
Jeg er helt enig med dig Popot Og Nico Pigo: Bare tag det roligt. Vent til det sker istede for at gÄ i panik allerede | |
19:55 13.1.2010 |
Nico Pigo | |
Kommer der nyt hackerangreb? | |
19:49 13.1.2010 |
Popot - tidligere ansat pć NsExtra | |
Jeg forstÄr simpelthen ikke det der med, at i tror at i straffer supporterne nÄr i holder informationer omkring hack vÊk. De eneste personer det gÄr ud over er dem der bruger Netstationen og ikke de ansatte. Men det er i jo sÄ lige glad med nu fordi, at i er egocentreret grundet det i mener er dÄrlig behandling. Way to go . | |
19:47 13.1.2010 |
Peter Aka Bio Dome | |
Nico Pigo: Det vil han sikkert ogsÄ. Han er heller ikke sÄ hjernevasket som sin lillebror | |
19:47 13.1.2010 |
Nico Pigo | |
Omg, kommer der nyt hacker angreb igen?!!?!?! - Men jeg har skrevet med KMI / KiM fÞr han blev Supporter, og jeg syntes han er en helt fin og dejlig person. Det ved jeg han ogsÄ vil vÊre som supporter. Jeg er helt sikker, 100 % og ikke 99 % sikker pÄ, at Kim vil klare sit job mÊgtig godt! - Det er min mening, folk har jo hver deres meninger! (-: | |
19:42 13.1.2010 |
Peter Aka Bio Dome | |
Jeg stod ikke pÄ programmer den aften. Lasse bannede mig fordi jeg var afk. Og han troede jeg stod pÄ programmer fordi jeg tidligere var bannet af David for at stÄ pÄ program - hvilket jeg ogsÄ gjorde da David bannede mig. Men jeg brugte det ikke da Lasse bannede mig. SÄ hvad med venligst at droppe jeres undskyldninger. I lavede en fejl og nu er I bange for at indrÞmme det. Og jo, DW sagde selv han havde fÄet Vip kort i garderoben af dig, fordi I var gode venner, det er sÞdt Th7 Hvis jeg stod pÄ programmer den aften, havde jeg ikke gjort sÄdan et stor sag ud af 6 dages ban, de 6 dage er jeg ligeglad med, det er princippet i at I har bannet mig uden grund, jeg er sur over. Jeg kan ogsÄ fortÊlle jer at der er et nyt hacker angreb pÄ vej. Men hvorfor skulle jeg give jer informationer om det, nÄr jeg bliver behandlet af lort til pÄ ns. Jeg vil nyde at se ns blive fucket. Good luck. | |
19:31 13.1.2010 |
Martin - tidligere ansat pć NsExtra | |
og lund skulle jeg tage din kommentar som en trussel o.O du er 15 Ă„r, slap af | |
19:07 13.1.2010 |
Martin - tidligere ansat pć NsExtra | |
tidligere supportere o.O, vi er nu stadig supportere og dw har bestemt ikke fÄet noget fordi han er min ven, og du stod pÄ programmer sÄ drop det der | |
19:07 13.1.2010 |
Peter Aka Bio Dome | |
Du er ikke den eneste der har haft problemer med de tidligere supportere. Jeg blev (for ikke mindre end 2 uger siden) bannet af Lasse, fordi han "troede" jeg brugte et ulovligt program. Sandheden var at jeg var *AFK*. NÄ, men nÄr jeg sÄ prÞver at forklare Lasse at jeg ikke brugte et ulovligt program, kommer han med hans svar som lyder "Drop dine falske historier". Tilmed henvender jeg mig til Th7 og forklare hvad der er sket. Jeg spÞrger hvad han selv syntes om hans handling, og om det ikke var unfair. Hans svar lyder "Tjae - Men hvis Lasse mener han har haft en grund, har der ogsÄ vÊret en grund". AltsÄ.. Hvor fedt er det lige. Bannet for at vÊre AFK, og ingen af supporterne gider hÞre pÄ ens forklaring, og nÄr man gik hen til dem for at prÞve at snakke dem til fornuft, bliver man smidt af chatten. De har ogsÄ lavet alt for mange fejl. Fx. Deathwebber der har fÄet VIP kort i garderoben, fordi han er en af Martins venner, og der er der uden tvivl tale om sÊrbehandling. Jeg hÄber ikke Kim laver de samme fejl som de tidligere supportere. | |
18:08 13.1.2010 |
nisse152 | |
super god arktikel, men seriÞst martin og kmi har ikke noget imod kim som selv syns kim og David var de enste der kunne " tale i en ornlig tone / Stemmining med folk" og sÄ igÄr " skir lund kommer det ud af martin i 105, du stÄr pÄ ulovlige programmer og du har ingen beviser og sÄ nu banner du mig til 12-01-2020 = 10 Är fordi du ik kan styre din admin seriÞst du heldig du bor sÄ langt fra mig men okay vi fÄr se din latterlige magt er til og lukke op i du kan jo nada uden magt, lav en arktikkel om hvormange der er sure pÄ martin sÄ skal i se - Martin, er rÄd fra mig, Tag dig sammen din klamme magtmisbruger - Lund - colbooy. | |
10:56 13.1.2010 |
Popot - tidligere ansat pć NsExtra | |
Det er jo sÄ Mullers mening - jeg er dybt uenig, men der er absolut ingen grund til og tage en "Ja/Nej" diskussion | |
23:38 12.1.2010 |
Muller | |
Jaja, det ved jeg godt. SĂ„ skulle de have valgt, at ansĂŠtte trovĂŠrdige folk. | |
23:20 12.1.2010 |
K I M | |
Muller, Redaktionen har valgt at ansÊtte supportere sÄ de kan sÊtte nogle andre ting hÞjest pÄ deres prio liste. Det nye ns feks. De arbejdet i dÞgndrift for at fÄ det lavet til tiden. | |
23:10 12.1.2010 |
Muller | |
Lee: Det er ganske korrekt, men dengang var tiden ogsÄ en helt anden. Dengang blev man ogsÄ anset som "ansat", og blev ikke bare ansat fra den ene dag, til den anden. De supportere, vi har haft indtil nu, har jeg overhovedet ikke selv haft kendskab til (udover Martin).. MÄske skulle opretholde supporterne, men sÄ skal det vÊre ordenlige mennesker, som tager deres job seriÞst, og ikke spiller "karl smart" fordi de har fÄet en bedre status end andre pÄ chatten. Den eneste supporter jeg synes, at der har vist sig, at vÊre en god supporter er Lasse. | |
22:25 12.1.2010 |
Lee | |
Muller: Deres Job er jo sÄdanset ligesom VicevÊrtŽs job dengang. Hvem ved? MÄske kan vi bruge dem til noget mÄske ikke? Men lad os nu se hvad de mere kan tilbyde os Der har ogsÄ vÊret supportere fÞr i tiden mener jeg. Eller mÄske var det ikke helt det samme men whatever | |
22:21 12.1.2010 |
Muller | |
Undskyld mig... Jeg har aldrig forstÄet hvad Netstationen skal med "Supportere", det viser vel bare, at ejerne ikke gider lÞfte deres egne opgaver. Ingen fortjener at blive supporter, med mindre man er officielt ansat pÄ NetStationen. Vi kan jo alligevel ikke bruge dem til noget. Specielt IKKE Martin, tag det ikke personligt. | |
22:18 12.1.2010 |
Lee | |
God Artikel. Og Tillykke med Stillingen Kim. Har hĂžrt du skulel vĂŠre en rar chatter som alle andre. GlĂŠder mig til at se mere fra din side | |
22:16 12.1.2010 |
K I M | |
22:15 12.1.2010 |
Martin - tidligere ansat pć NsExtra | |
Kan meget hurtigt afslÄ tale om sÊrbehandling , isÊr da alle supportere skal godkendes af Jesper og ikke er op til os | |
22:13 12.1.2010 |